30 kwietnia 2013



Jak to mozliwe... dawno po swietach a  Ja tu jeszcze wisze ze swiatecznym postem??? ojjjj trzeba to zminic.


zapraszam Was na male i szybkie DIY 

Zbieram sie do tego dlugo, az wreszcie nadeszla potrzeba,  wszyscy znamy farby tablicowe i wiadomo ich cene tez ;) przewaznie w czarnym kolorze. Ja postanowilam nadac jej kolor :) tym razem pastelowy. Wykonanie bajecznie proste potrzebujemy :

biala kreda tablicowa
farbe akrylowa w wybranym kolorze

Krede scieramy np na tarce na gladki pyl  i mieszamy dokladnie z farba i.....  farba tablicowa gotowa. Proste prawda? Moja rada to taka, by kreda naprawde byla w postaci pylu mozna dodatkowo utrzec ja w mozdziezu, gdy po wyschnieciu powierzchnia bedzie chropowata, przetrzyjcie ja drobym papierem sciernym. Zastosowanie wszelakie :)A wiec do dziela!
Ja pomalowalam ozdobna ramke do zdjec.








Pomysl nie moj oczywiscie, przepisow na taka farbe w internecie pelno, ja nie kozystalam z zadnych proporcji, po prostu "na oko", ale podaje linka klik

Jakis czas temu dostalam od Ateny oslawiony  koszyczek na chleb, jest piekny i jeszcze ten haft !!! Anetko dziekuje Ci bardzo mocno! a srodku tym razem pozuje pyszny owsiany batonik  ;)







Przepis niestety nie pamietam skad, musze poszukac bo batoniki sa oblednie pyszne, nie sa pieczone lecz chlodzone, z miodem, zurawina, platkami i innymi "smieciam"


EDIT !!! podaje linka do przepisu na batoniki, znalazlam :)




Wiem ze juz po Wielkanocy ale musze sie pochwalic cudnymi zajcami ktore otrzymalam od


Stoja dumnie na polce mojego synka :)
Kochana bardzo bardzo Ci dziekuje
Wpadnijcie tez do Fridy na Candy !!!!

No wlasnie, czemu wszystkie blogowiczki z niemiec ktore poznalam wirtualnie, mieszkaja daleko od mnie??? :(   Jest ktos moze z polnocy???

a na koniec sympatyczny cytat dla Was




"Piekno jest w oczach patrzacego....."

do uslyszenia i zycze Wam spelnionego dlugiego weekendu majowego ! U mnie krotki :)

43 komentarze:

  1. koszyczek sliczny i poprosze przepis na batoniki :)
    udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Du Liebe,
    wie schön, von Dir zu lesen!
    Der Bilderrahmen sieht sooo toll aus!
    Wundervolle Fotos.
    So weit weg bin ich gar nicht, glaub ich.....Du wohnst in Hannover, oder? Ich wohne in der Nähe von Göttingen ;-)))
    Einen schönen 1. Mai,
    liebe Grüße,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Liebe Barbara
      Ich komme aus Hannover :))))
      danke für deinen lieben Kommentar!
      liebe Grüße

      Usuń
  3. genialny pomysł dzieki za podzielenie się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Bree,
    te kilka godzin to nie jest daleko...to raczej okazja zeby zostac na dluzej! :o)
    Pomysl z farba tablicowa super, nigdy wczesniej nie slyszalam. Twoja ramka tablicowa wyglada cudownie!!
    Jak teraz patrze na te moje czarne to mnie skreca :o/
    Ciesze sie bardzo,ze zajaczki w koncu dotarly!
    Sciskam mocno i prosze, przemysl te odleglosc ;o)
    Buziaki
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz calkiem mozliwe, wiec obowiazkowo !
      sciskam i jeszcze raz dziekuje :*

      Usuń
  5. No i proszę! Znowu coś nowego! Nie miałam pojęcia, że tak można zrobić farbę tablicową. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł z tą farbą! Kochana, długo Cię nie było, ale jak się pojawiłaś, to z przytupem! :) No ja też nie wiem, czemu Ty tak daleko na Północy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. a z czarną farbą też zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz, że dziś o Tobie myślałam??? i proszę, wymyśliłam ;)
    dzięki za przepisz na farbę tablicową, świetny pomysł :)
    pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ikus :* A widzisz chyba mnie myslami sciagnelas :)

      Usuń
  9. zamiast kredy można użyć gipsu modelarskiego - taki sam efekt. Dodatkowo taką farbą można pomalować np. polakierowane powierzchnie (działanie jak farby Annie Sloan;-)

    pięknie u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odiwedziny, o farbach Anny Sloan chyba nie slyszalam, gips jak najbardziej sie nada pozdrawiam

      Usuń
  10. swietny pomysl, pastelowych tablic jeszcze nie widzialam!
    Batonika chetnie bym schrupala, mimo, ze juz po obiedzie ;-)
    sciskam Cie Dorotko i buziaki dla pociechy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, praktycznie i apetycznie:-) pomysł z tablicą koniecznie muszę wypróbować, a tymczasem zapraszam Cię na włoskie delicje(homefocuss.blogspot.com) stamtąd trafisz do sklepu redecor.pl...a tam....sama zobaczysz ...zapraszam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mi na fb mignęła ta rameczka, piękna.... a tablicówkę w ogóle uwielbiam za jej odcień, jest szczególna.

    Kochana, przy maleństwie czasem ciężko znaleźć czas, więc nie wyrzucaj sobie (gdybym ja przy moim maleńkim synku pisała bloga, to by go w ogóle nie było - bloga oczywiście ;) za to córa dawała czasu na więcej.
    Cieszę się, że się pojawiasz i pokazujesz nowinki.

    Toto coś pyszne.... uwielbiam takie posklejane paprochy.....

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, brak czasu, dlatego tak co sie pojawie to znikam :) pozdrawiam cieplo

      Usuń
  13. No tak Dori tak sie jakos ulozylo ze ja rowniez mieszkam daleko od blogowych kolezanek, ale jak dobrze licze to do Ciebie mam najblizej ;)
    Ciesze sie ze pojawil sie nowy post, do tego z fantastycznym pomyslem, powiem szczerze ze na polskich blogach jeszcze tego nie bylo wiec jestes pierwsza :) Fajne jest to ze mozna miec tablice w kazdym kolorze.

    Batonikow jeszcze nigdy nie robilam, ale zaraz zerkne na przepis.
    Kroliczki od Fridy sa urocze!
    Sciskam Ciebie i buziaczki dla Eryka.
    ps: piekny cytat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie chyba najblizej :) Maly podrosnie to bedziemy dalej kontynuowac nasze wycieczki, skoro polnoc prawie zwiedzona to teraz czas na reszte :)sciskam

      Usuń
  14. Was (blogerek) to mam wrażenie jest mnóstwo w Niemczech. Na wyspach to dopiero posucha:(
    Batonik zaraz obczaję, myślę, że będzie świetny do lunch boxa:)
    Buziaki dla Was xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. To nic, że już dawno po świętach, ważne że zachowane w wiosennym klimacie:) Co innego gdybyś zalegała z postem zimowym;) Chociaż z drugiej strony na takie piękne rzeczy to zawsze miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny DIY i świetny pomysł!!!!
    a batonika zaraz schrupię:)
    buźka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na farbę tablicową. I urocze wiosenne króliczki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dziękuje za takie przydatne "przepisy"farbę na pewno zrobię bo już dawno po głowie mi chodził taki pomysł batoniki mmmmniami kuszą aby zrobić.Ps.Dla pocieszenia Ja mieszkam w takim wypizdz.... że do wszystkich mam daleko

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio u mnie płatki owsiane królują w kuchni:)))...chetnie wykorzystam i ten przepis:)))))a pomysł na tablice świetny:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Bree, ja jestem z północy;-))) Może kiedyś się spotkamy, choć nie jestem jeszcze blogowiczką, raczej obserwatorką... Pozdrawiam ciepło z północy;-) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi ze sie pojawilas i dziekuje za odwiedziny, adres jakby co zanotowalam, dziekuje :)

      Usuń
  21. Ja jeszcze raz- oto mój mail: kate500@onet.eu gdybyś chciała napisać;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze , ze poruszylas temat tanszych zamiennikow . Ja zawsze marzylam o dobrej farbie, u mnie osiagalnej za krocie. Ale z pomoca mi przyszedl jeden z blogowiczow . Podaje Ci adres strony , moze skorzystasz z przepisu, a moze i inne blogowiczki beda mialy teraz szanse poprobowac czegos takiego jak Chalk Paint . Tu oto jest przepis http://howtodistressfurniture.net/definitive-guide-homemade-chalk-paint-recipes . Pozdrawiam Ania i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, GENIALNE DIY!!!! W życiu bym na to nie wpadła, a to takie proste! Bardzo bardzo bardzo Ci dziękuje - teraz będę robić farbę dla moich maluchów i już nie czarną! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no jestem pod wrażeniem! love it!:))) zdolniacha z Ciebie:)
    a te kwiatuszki i tekst na koniec... :)))
    dobrego majowego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana dziękuję za te przepisy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatny tutek :) A batoniki wyglądają przepysznie :)
    I jakie cudne tulipany!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pyszności - uwielbiam takie "śmieci"!
    Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe, ciekawe :)))

    A ja się czuja młoda mama? :)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dagi, ahh czuje sie wysmienice co tam ze zmeczona :) maly jest grzeczny i slodziutki, niedlugo juz 5 miesiecy skonczy jejjj jak ten czas leci, sciskam :*

      Usuń
  29. FANTÁSTICO!!!
    Saludos desde Tenerife, Canarias

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo zainteresowal mnie pomysl z wykorzystaniem kredy ale nie do zrobienia tablicy kredowej ale by uzyskać efekt chalk paint na ramce.Jestem ciekawa co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki Kocur !!! a jakie fotyy
    zostaje u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...